Crochetnerd

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Johanna - 11 augusti 2010 16:21

Från att ha gått från inga projekt alls för ett tag sedan har jag lyckats skapa mig tre. En tröja som ni kanske hört talas om, halsduken med vågmönster som fortfarande inte är färdig (tur att det inte är vinter ännu), och så sedan en hejkon bejkon mössa som en hippie skulle bli överlycklig av att äga. Men mössan är till mig själv får se om jag får ihop det och om det faktiskt blir en mössa av det hela och blir det det får vi se om jag kommer att använda den, annars lägger jag ut den så får nån köpa den.


 

Så ser det ut, sen är det ju som så att det finns massor med saker som jag skulle vilja göra och massor med projekt som jag vill börja med men tror det räcker med tre bollar i luften samtidigt, kan inte jonglera med fler.

Ovido - Quiz & Flashcards