Crochetnerd

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Johanna - 14 augusti 2010 13:25

Då har man varit med och tävlat för att vinna lite garn. Jag vill verkligen ha det grå ullgarnet då jag vill testa åter en gång att sticka en häl på strumpa. Har aldrig lyckats nu vill jag prova igen. Vinner jag inte kommer jag att börja gråta. Eller nej så allvarligt är det inte. 


     


Sen skall denna virkas någongång hade jag tänkt enbart för att jag tycker att den är så gullig och så vore det intressant att se om man kan virka något som det inte finns ett utgångs mönster på från början. Utan att man helt enkelt skapar sitt eget. Är väl inte en sån som enbart följer mönster till punkt och pricka men tycker ändå att det är en säkerhet och någon slags snuttefilt att ha den där. Men nu ska jag prova bara för att se om jag kan. 


  


Ovido - Quiz & Flashcards