Crochetnerd

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Johanna - 28 juni 2010 14:24

Då var midsommaraftonen avklarad och några dagar har gått sedan dess. Pannknacket som existerade för de flesta dagen efter har försvunnit och måndagen har kommit stormandes med vardagen igen, för de som jobbar fortfarande och inte har semester. 


Fiskade förövrigt igår men fick ingenting vilket var irriterade tråkigt. Min kompis tappade en, men det verkar som om det var den enda fisken som fanns i hela sjön. Fint väder och solsken och en härlig bondbränna fick man iallafall. Snacka om att en vanlig hotdog smakar bra ute. Jag som inte ens tycker om senap på korven, provade och det smakade helt underbart. Allt är gott och underbart när man får vara ute. Vi saknar ju balkong till lägenheten så det finns ingenting som är bättre än att sätta sig med ett fiskespö och försöka dra upp några firrar. 


Men här är iallafall det blommiga halsbandet som jag virkade till min mor på midsommarafton, många ville ha det och många blev avis och det var många som kom med olika förslag på kombinationer och färger. Jag fullkomligt älskar sådant. 


  


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards